Naleśniki w lodziarniach czy to się opłaca ? Lodziarnie kojarzą się nam dość jednoznacznie. Sugerują wyłącznie sprzedaż lodów, ale okazuje się, że można rozszerzyć tę ofertę również o dodatkowe przysmaki, jak na przykład naleśniki. Być może będą tak samo opłacalne, jak lody tajskie czy lody świderki serwowane gościom?   Franczyza – lody   Myśląc o lodowej franczyzie, musimy sobie zdawać sprawę z pewnej sezonowości tego rodzaju oferty. Większość budek nad morzem czy w górach, serwujących lody lub gofry, pojawia się tam dopiero latem lub wczesną wiosną. Trudno sobie bowiem wyobrazić, że można spożywać tak chłodne desery także zimą. Otóż istnieje taka szansa, jeśli tylko zdecydujemy się na stanowisko w galerii lub markecie, gdzie na okrągło będzie można sprzedawać lody tajskie. Franczyza-lody jest więc opcją na cały rok.   Franczyza naleśniki   Pewnym ciekawym pomysłem jest próba serwowania naleśników w swojej kawiarni, gdzie zwykle sprzedawaliśmy lody. To znakomite połączenie i propozycja dla tych, którzy raczej nie decydują się na zakup lodów zimową porą. Naleśniki są więc znakomitym pomysłem rozszerzenia własnej działalności i zyskania dodatkowych klientów, a także dzieci. Nierzadko spożywane są również w porze obiadowej, stąd można bez problemu zagęścić ruch w kawiarni. Czy to nie jest zatem dobry pomysł na biznes? Franczyza sama w sobie jest wyjątkowo atrakcyjnym rozwiązaniem, dlatego warto się w nią zaangażować i znaleźć swój sposób na zarobkowanie.